★★★★☆
3.5 étoiles sur 5 de 159 avis
What's Mine Is Yours: The Rise of Collaborative Consumption (English Edition) - de Rachel Botsman (Author)
Details What's Mine Is Yours: The Rise of Collaborative Consumption (English Edition)
Le tableau suivant montre des caractéristiques complémentaires sur What's Mine Is Yours: The Rise of Collaborative Consumption (English Edition)
Le Titre Du Livre | What's Mine Is Yours: The Rise of Collaborative Consumption (English Edition) |
Publié Le | |
Traducteur | Tialeigh Thanushan |
Nombre de Pages | 248 Pages |
Taille du fichier | 73.49 MB |
Langue | Anglais et Français |
Éditeur | Egmont Publishing |
ISBN-10 | 8985257918-BXE |
Format de Données | ePub PDF AMZ CSV XML |
Auteur | Rachel Botsman |
EAN | 077-6883586494-GOP |
Nom de Fichier | What's-Mine-Is-Yours-The-Rise-of-Collaborative-Consumption-(English-Edition).pdf |
Télécharger What's Mine Is Yours: The Rise of Collaborative Consumption (English Edition) Livre PDF Gratuit
What’s Mine is Yours The Rise of Collaborative Consumption
Collaborative consumption is not just a buzzword it is a new winwin way of life This insightful and thoughtprovoking new book by Rachel Rogers and Roo Botsman is an important and fastmoving survey of the dramatic changes we are seeing in the way we consume products
Whats mine is yours The Rise of Collaborative Consumption by Rachel Botsman Roo Rogers S’appuyant sur de nombreux exemples ce livre tend à démontrer que cette nouvelle forme de consommation est plus quune tendance marketing mais bien une force de changement qui peut avoir un réel impact sur le développement durable et la
BOTSMAN Rachel ROGERS Roo What’s mine is yours The rise of collaborative consumption New York HarperCollins Publishers 2010 304 p
A Big Shift from the 20th century a time defined by hyperconsumption to a 21st century age of Collaborative Consumption is underway
“I want to live in a world where wereall producers where we are eachcontributing value”Dale DoughertyFounder of Maker Faire
Whats mine is yours The Rise of Collaborative Consumption par Rachel Botsman Roo Rogers S’appuyant sur de nombreux exemples ce livre tend à démontrer que cette nouvelle forme de consommation est plus quune tendance marketing mais bien une force de changement qui peut avoir un réel impact sur le développement durable et la reconstruction du lien social